Per Påbegynt 6 New
Sosialhjelpsklientene fikk kr. 2500,- som hjelp fra Staten til å betale sine høye strømregninger i vinter.
Ordføreren i Horten (Ap) trakk pengene fra sosialhjelpen. Man kan ikke få i pose og sekk, sa han
- Slik bekjemper et ”arbeiderparti” fattigdommen i Norge